Tere Volli

          Mina hakkasin lugema teiseks raamatuks "Varastatud oranz jalgratas". Lugesin 3-4 peatükki ja mulle üldse ei meeldinud see raamat. Nii igav oli ja ma jättsin selle raamatu lgemise pooleli. Valisin uueks raamatuks Ilmar Tomuski "Tere Volli". See raamat hakkas mulle kohe meeldima. Olen natuke haige ja lugesin täna päris palju peatükke. Tavaliselt ei ole mul aega korraga nii palju lugeda.    

                                                      1 peatükk

Kui Volli ema ja isa esimest korda kohtusid olid isal vuntsid. Volli emale need ei meeldinud, sest need torkisid kogu aeg. Kui Volli isa vuntsid ära ajas toimusid pulmad ja kui isa ja ema olid 10 aastat koos elanud sündis Volli. Alguses oli Vollil ruumi palju aga vahepeal oli ikka väga kitsas ning ühel õhtul nägi Volli isa, et ema kõht on eriti suur ja sel samal õhtul sündis ka Volli. Lõpuks sai Volli kuue aastaseks ning teda huvitasid mis on asjade sees.



                                           2 peatükk

Õhel päeval ostsid Volli ja isa videomaki, sest ema ja isa tahtsid kogu aeg samal ajal televiisorit vaatada ning sellepärast ostis isa videomaki, et saaks ema saated üles salvestada.Volli aga ühel päeval lasteaeda ei läinud, sest ta köhis ja kui multikad vaadatud said otsustas ta, et vaatab midagi maki pealt. Ta otsis kapist raamatu aga raamat ei läinud videomaki sisse, siis võttis ta lego-mehe, paberi, pliiatsi ja kustukummi ning pani need sinna sisse aga ka need ei töödanud videomakis. Siis tuli Vollile meelde, et ema ütles moosi tegemise ajal, et moos salvestab endasse kõik suve-soojuse ja päikese ning Volli otsustas, et seda peab saama vaadata. Kuid kui isa ja ema koju tulid läks isa näost valgeks, sest Volli oli maki ära lõhkunud ja maki tagant tuli paksu sinist suitsu.

Comments

Popular posts from this blog

Samueli võlupadi